Stigla je izvajana nova „opel astra GTC“, koja na najbolji način oslikava sve majstorije dizajna nemačkog giganta. Ova „lepotica“ nije impresivna samo zbog dinamičnosti i svog upadljivog izgleda. Opremljena je nizom inovativnih vrhunskih tehnologija podrške vozaču, koje pružaju osećaj zabave, istovremeno dajući visok nivo bezbednosti i udobnosti. Od početka primanja u junu, nova „astra GTC“ je dostupna u verzijama sa pet različitih motora - snažnim dvolitarskim turbo dizel motorom od 121 kW/165 ks i četiri agilna benzinca, snage od 74 kW/100 ks do turbo jedinice od 1,6 litara i 132 kW/180 ks. Prvoklasni položaj prednje osovine sa HiPerStrut vešanjem, idealno ukombinovan sa zadnjom osovinom sa Njattovom vezom, čini da stabilnost i preciznost pri vožnji dosežu maksimum. U „Opelu“ navode da „astra GTC“ predstavlja „vajarsko umeće koje sreće nemačku preciznost“. Međutim, nismo hteli da emocija baci funkcionalnost u drugi plan. „Astra GTC“ je pametan auto iz snova sa prihvatljivom cenom.
Stigla je izvajana nova „opel astra GTC“, koja na najbolji način oslikava sve majstorije dizajna nemačkog giganta.
Ova „lepotica“ nije impresivna samo zbog dinamičnosti i svog upadljivog izgleda. Opremljena je nizom inovativnih vrhunskih tehnologija podrške vozaču, koje pružaju osećaj zabave, istovremeno dajući visok nivo bezbednosti i udobnosti.
Od početka primanja porudžina u junu, nova „astra GTC“ je dostupna u verzijama sa pet različitih motora - snažnim dvolitarskim turbo dizel motorom od 121 kW/165 ks i četiri agilna benzinca, snage od 74 kW/100 ks do turbo jedinice od 1,6 litara i 132 kW/180 ks.
Prvoklasni položaj prednje osovine sa HiPerStrut vešanjem, idealno ukombinovan sa zadnjom osovinom sa Njattovom vezom, čini da stabilnost i preciznost pri vožnji dosežu maksimum. U „Opelu“ navode da „astra GTC“ predstavlja „vajarsko umeće koje sreće nemačku preciznost“.
- Međutim, nismo hteli da emocija baci funkcionalnost u drugi plan. „Astra GTC“ je pametan auto iz snova sa prihvatljivom cenom - kaže Mark Adams, potpredsednik sektora za dizajn u kompaniji Opel/Vaudžhall.
„Astra GTC“ KORISTI „rack-and-pinion“ sistem upravljanja sa pomoćnim sistemom osetljivim na brzinu. Kako bi vozačima obezbedili više povratnih informacija o upravljanju, električni motor sistema je postavljen direktno na letvu volana, nasuprot osnove stuba volana.
„Astra GTC“ je u najvišoj „ligi“ kompaktnih kupea kada su u pitanju pomoćni sistemi. Opel-Eye sistem prednje kamere druge generacije, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, sistem za upozorenje pri napuštanju trake, nova funkcija praćenja razdaljine automobila, četvrta generacija biksenonskih prilagodljivih prednjih svetala, samo su neki od sistema.
Tokom 2012. godine „astra“ će se pojaviti i u obličju visokoperformantne OPC (Opel Performance Center) varijante. „Astru OPC“ pokreće benzinski, dvolitarski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem (206 kW/280 ks). Sve ovo dolazi u kompletu sa šestostepenim manuelnim menjačem, pa ovaj generator snage daje mogućnost „astri OPC“ da postigne najveću brzinu od 250 km/h.